Selasa, Julai 26, 2011

Melompat Sendiri

Sangat lama tak berkesempatan nak tengok kawan-kawan saya ni perform. Dan dah sangat kangen nak melompat lebih tinggi!



Kebetulan ada di Jakarta this last weekend, kebetulan they have a show there, walaupun prom show ya tapi perform berbelas2 lagu! Saya pun tag along lah.



sigh. Kangen darah abadi saya! Meloncat lebih tinggi itu gak asik bila sendiri, boooo! They sang lots of old songs dari zaman muda mudi kita...Dan, Anugerah Terindah, JAP, Kita, Tunggu Aku di Jakarta, Bila Kau Tak Disampingku...buanyak deh pokoknya!


Dan saya tetaplah saya, tetaplah seorang sheilagank apa adanya, sampai kapan pun!

Duta bilang InsyaAllah Oktober manggung di KL (Dah oktober la pulak...postpone lagi nih).

Tak sabar!


nota: Hal lucu selepas show prom nite high school graduation ini:
1) saya disangka manager so7.
2) dan ini yang paling parah. saya disangka istrinya adam. why???!! kerna perut kami mirip kah??

4 ulasan:

Im berkata...

oo ini yg ditwiterkan. bestnyeh!

ull berkata...

kan-gen!! serius (titik)

videL berkata...

NAK! nak jumpe s07! plis bgtau ya kalo diorg jadi dtg!!!

lissa berkata...

ish2, serius kangen melompat neh.

March 2017 - 'Ada Apa Dengan Jogja?' (Part 2.5)

Honestly tho, I have nothing much to say about the show, except what everyone would already know...It was AH-MAY-ZINGGGG!!! *fangirling mod...